Strona główna Lista produktów Produkt Kasa Zamówienie Polityka prywatności Regulamin sklepu

Darmowa dostawa od 0 zł

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Informacje dotyczące produktów
Dlaczego czas oczekiwania dla niektórych produktów wynosi od 3 do 4 tygodni?

Dłuższy czas realizacji dla poszczególnych produktów wynika z faktu, że są one realizowane są na zamówienie. Dzięki temu istnieje możliwość dokonania ich własnej konfiguracji, wybierając sposród kilkunastu wybarwień i/lub ponad kilkuset opcji tkanin.

Czy wybarwienia i tkaniny wyglądają dokładnie jak na prezentowanych zdjęciach?

Nie zawsze. To jak prezentują się kolory na zdjęciach, zależy w dużej mierze od ekranów urządzeń, na jakich są one wyświetlane. A te z kolei mogą czasami znacząco zmieniać ich odbiór względem ich rzeczywistego wyglądu.

W przypadku chęci posiadania pełnego przekonania co do wybranego wybarwienia czy tkaniny, zachęcamy do skorzystania z bezpłatnych próbek. Wystarczy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

Czy istnieje możliwość szybszej realizacji zamówienia?

Wyświetlany czas realizacji prezentowany przy danym produkcie, jest realnym czasem oczekiwania na zamówienie.

W wyjątkowych sytuacjach, istnieje jednak możliwość przekazania przez nas prośby do producenta o priorytetową realizację zamówienia. Zdarza się, że udaje się wtedy zrealizować je nieco szybciej.

Jeśli Twoje zamówienie naprawdę szybko musi znaleźć się u Ciebie, daj nam o tym znać.

Gdzie znajdę brakujące informacje lub wymiary dla danego produktu?

Jeśli brakuje niezbędnych dla Ciebie informacji lub wymiarów dotyczących produktu - zostaw nam wiadomość. Postaramy się jak najszybciej je pozyskać i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.

Czy niektóre opcje wybarwień lub tkanin wymagają dopłaty?

Tak. Poszczególne opcje wybarwień oraz tkanin są dodatkowe płatne. Kwota dopłaty zawsze wyświetlana jest podczas konfiguracji produktu oraz po jego dodaniu do koszyka.

W jaki sposób mogę wybrać dodatki do wybranych produktów?

Dla poszczególnych produktów dostępne są dodatki np. w postaci ozdobnej kołatki czy podłokietników dla krzeseł.

Gdy dodatki dla danego produktu są dostępne do wyboru, wyświetlają się zawsze na stronie produktu w miejscu przeznaczonym na jego konfigurację, jeszcze przed dodaniem do koszyka.

Czy otrzymanie próbek wiąże się z dodatkowym kosztem?

Nie. Otrzymanie próbek jest darmowe. Wystarczy wskazać nam wybrane opcje wraz z danymi adresowymi, na które mają zostać one dostarczone.

Czy istnieje ograniczenie dla liczby próbek?

Nie przewidujemy ograniczeń co liczby sztuk dla otrzymanych próbek.

Jednak z uwagi na bieżącą dostępność materiałów próbnych również dla pozostałych klientów, zachęcamy do możliwie najbardziej zawężonego wyboru.

Czy mogę obejrzeć meble na żywo?

Obecnie obejrzenie naszych mebli na żywo nie jest możliwe. Pracujemy jednak nad tym, aby to zmienić.

W międzyczasie, istnieje możliwość przesłania przez nas darmowych materiałów próbnych, które umożliwią dokładne zapoznanie się z kolorem i fakturą wybarwień czy tkanin.

Skąd pochodzą nasze meble?

Zdecydowana większość dostępnych u nas produktów pochodzi od polskich producentów. W tym także od tych mniejszych, lokalnych i rodzinnych firm.

W swojej ofercie posiadamy także produkty duńskich producentów.

Dostawa i płatność
Nie mogę odebrać przesyłki w danym dniu. Czy mogę przełożyć dostawę?

Tak. Jeśli dostawca zaplanował już doręczenie, a w dany dzień nie będzie możliwy odbiór zamówienia, wystarczy skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie, aby ustalić nowy termin doręczenia.

W przypadku wyboru dostawcy Zadbano, istnieje również możliwość samodzielnej zmiany terminu doręczenia w systemie dostawcy lub za pomocą infolinii.

Czy mogę z góry zaplanować dostawę na innym termin?

Oczywiście. Po złożeniu zamówienia skontaktuj się z nami, aby wskazać nam nowy preferowany termin doręczenia. Resztą zajmiemy się my.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Tak. Dostawcy, z którymi współpracujemy, zawsze kontaktują się bezpośrednio przed planowanym doręczeniem przesyłki w celu ustalenia szczegółów odbioru.

Dlaczego nie widzę dokładnego dnia dostawy po złożeniu zamówienia?

Dla zamówień z dłuższym czasem realizacji podany termin doręczenia, jest terminem przybliżonym. Może ulec on nieznacznej zmianie, a dokładny dzień doręczenia znany jest po zarejestrowaniu zamówienia do wysyłki.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Za zakupy w naszym sklepie zapłacisz wygodnymi i błyskawicznymi płatnościami internetowymi, które obsługiwane są przez PayU.

Oczywiście dostępna jest możliwość płatności gotówką przy odbiorze oraz płatność za pomocą tradycyjnego przelewu.

Pracujemy także nad uruchomieniem odroczonych płatności oraz płatności ratalnych, które mamy nadzieję sprawią, że zakupy u nas będą jeszcze wygodniejsze.

Moje zamówienie
Gdzie znajdę status mojego zamówienia?

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, aby uzyskać szczegółowe informacje dot. statusu Twojego zamówienia.

Po zarejestrowaniu zamówienia do wysyłki, możliwe będzie także śledzenie na bieżąco statusu doręczenia w panelu naszego dostawcy.

Czy muszę samodzielnie wysłać reklamowany produkt?

Nie. Doskonale wiemy jak niekomfortowe w warunkach domowych może być zaplanowanie zwrotu przesyłki, szczególnie o dużym gabarycie, na własną rękę.

Dlatego oferujemy możliwość zarejestrowania przez nas odbioru przesyłki przez kuriera. Oczywiście bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.

Jaki jest czas oczekiwania na reklamację?

Standardowy czas oczekiwania na zrealizowanie reklamacji przez producenta wynosi od 2 do 3 tygodni.

Bywa jednak, że czas ten ulega wydłużenia do 4 lub 5 tygodni, gdy zaistniały problem wymaga niestandardowego podejścia ze strony producenta lub konieczne jest wykonanie nowego produktu od podstaw.

Cały czas jesteśmy jednak dla Państwa dostępni, aby oferować bieżącą pomoc i wsparcie podczas procesu reklamacji.

Ile czasu mam na zwrot produktu?

Mamy nadzieję, że starannie i uważnie dobrane produkty w naszej ofercie w pełni spełnią pokładane w nich oczekiwania. Jeśli jednak tak się nie stanie, możesz czuć się bezpiecznie.

Czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od momentu odbioru zamówienia. Zwrot produkty możesz zgłosić nam mailowo, telefonicznie lub na czacie.

Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócone produkty?

Zwroty środków za zwrócone zamówienie realizujemy sprawnie i bez zbędnej zwłoki. Trafią one na Twoje konto w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.